خدائی

خدائی

خدائی

خدائی

اعتبار عشق

تــــو ایـــــــن روزا ما آدما                گل نمی دیم به دست هم
از یـــــادمــــون داره میره                دلتنگی هـــــــای دم به دم
ایــن روزا دیگه همه جــا                صحبت بـــــــــی وفـــــــاییه
ورد زبــــــــــــــون آدمـــــا                تنــــــهایــــــی و جــــــداییه

هر کــی به فکر خودشه                همدلـــــی معنـــــا نـــــداره
حـــتی دیگه بــی بهونه                عشق میره تنهات می ذاره
یــــکی بیاد داد بـــــــزنه                کــــــه دوره، دوره وفــــاست
دشمنی مــــعنا نـــداره                دنــیا پر از صلـــح و صفاست
من می مونم تا که نگن               عشق دیگـه بی دووم شده
من می مونم تا که نگن               دوره عشق تمــــــــوم شده
من می مونم تا که بگن               دوست داشتنم حقیقتــــــه
بـــــــــــرای اعتبار عشق              همیــــــن خـــودش غنیمتـه

یکـــــی بیاد یکــــی بیاد               تـــــا آخـــــر عــــاشق بمونه
دل زده و خسته نشــــه               دل کســــــی رو نشکــونــــه
مــن مـی مونم تا بدونن              عــــاشق و بــــــا وفـــــاکیــــه
تــــا کـه دیگه کسی نگه              یــــــک دل بـــــا صفــــــا چیه 


شعر بالا آهنگیست از مجتبی کبیری که خیلی از این آهنگ خوشم میاد و بهش یقین دارم، یه جورایی آره دیگه ؛ خداکنه که تو عشقمون ثابت قدم و پایدار باشیم.
این آهنگ رو از
اینجا می تونید دانلود کنید.
نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر همیشگی سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:51 ب.ظ http://daram-az-to-minevisam.blogsky.com

سلام دوست عزیز
این آهنگ یه شاهکاره
اما هیچکی نیست که بخواد تا آخر عاشق بمونه
عشق مردم این زمونه فقط شده مادیات و پول
به انتظار دیدنت در خانه ی محقر خویش ثانیه شماری می کنم
تنهایم مگذار
منتظرم . بای

سولماز پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام دوست خوبم
خواهش می کنم
بازم مثل همیشه عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد